torstai 28. toukokuuta 2015

Lukioon valmistavan kurssin terveisiä IV

Suosittelen LUVA (lukioon valmistava kurssi) -kurssi kaikille, jotka haluavat aloittaa lukion. Koska LUVA-kurssi on lukioon pohja ja se on oikein hyvä kurssi. LUVA-kurssilla ei vain opetella lukion asiat, se auttaa myös suomen kieltä paljon. LUVA-kurssilla on kivoja tehtäviä, jotka auttavat suomen kielen oppimista niin paljon ja sen jälkeen saatte hyvin muistettua tietoja. Minulla on tällä hetkellä historian tehtävä se on oikein mielenkiintoinen. Tehtävä oli HELSINGIN historia ja Helsingistä tietoja, se auttaa minua tosi paljon. LUVA-kurssin toinen hyvä asia on iltapäivällä opiskeleminen. Minun mielestä se on hyvä, koska aamullakin voi tehdä jotakin muuta. Esim. Minä opiskelen joskus suomen kieltä aamulla ja myös joskus olen työssä, mutta se ei haittaa minua, iltapäivällä opiskelen LUVA-kurssilla. Jos jaksatte se on hyvä idea: aamulla vapaa aika ja iltapäivällä LUVA-kurssi.

Elif




Olen Elif. Olen kotoisin Turkista, mutta olen Turkin kurdi. Tulin Suomeen opiskelemaan. Turkissa voi opiskella, mutta siellä on vaikea löytää töitä, vaikka sinulla olisi ammattitodistus. Olen asunut Suomessa noin kolme vuotta. Opiskelen tällä hetkellä LUVA-kurssilla. Aloitan lukion ensi vuonna.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti